Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Πρωταγωνίστρια της αμερικανικής TV λέει: «Φωτογραφήστε τις Καρυάτιδες, όχι εμένα!»


Η πρωταγωνίστρια της αγαπημένης τηλεοπτικής σειράς Castle, Στάνα Κάτιτς, είναι η φιλοξενούμενη της εκπομπής του Γιώργου Σατσίδη στο Βuzz αυτή την Κυριακή στον ΟΤΕ TV.


Η διάσημη ηθοποιός, που έχει καταγωγή από την Κροατία, αποκάλυψε στον Γιώργο τη λατρεία της για τη χώρα μας.

«Εκτιμώ απεριόριστα τον Νίκο Καζαντζάκη και τον έχω μελετήσει πολύ. Λατρεύω την ελληνική διασκέδαση και τα νυχτερινά σας κέντρα που μένουν ανοιχτά μέχρι το πρωί. Πεθαίνω για την ελληνική κουζίνα και τις παραλίες στα νησιά. Η Ελλάδα μου αρέσει μπορώ να πω πιο πολύ και από την χώρα που κατάγομαι!», αποκάλυψε στην κάμερα του ΟΤΕ TV η Κάτιτς.

Μεγαλωμένη στον Καναδά, η ηθοποιός είδε την καριέρα της να απογειώνεται δίπλα στον Νέιθαν Φίλιον στην τηλεοπτική σειρά Castle, που προβάλλεται στην Ελλάδα από το FOX Life, στον OTE TV. «Moυ φαίνεται απίστευτο το γεγονός ότι μας βλέπουν με μανία σε κάθε γωνιά του πλανήτη! Η σειρά έχει αμέτρητους φαν και αυτό με εντυπωσιάζει. Πρόσφατα επισκέφτηκα την Ακρόπολη και το υπέροχο μουσείο της και μου έκανε εντύπωση ότι μου μίλησε κόσμος από όλες τις εθνικότητες του πλανήτη. Πάντως σε όλους, έλεγα το ίδιο πράγμα: Μη δίνετε σημασία σε διασημότητες. Φωτογραφήστε τις Καρυάτιδες, όχι εμένα!».

Όσο για τις φήμες που την θέλουν ζευγάρι και στην ζωή με τον τηλεοπτικό της έρωτα Νέιθαν Φίλιον, εκείνη τις διαψεύδει κατηγορηματικά. «Δεν ισχύει κάτι τέτοιο παρότι οι φαν το θέλουν πολύ! Είμαστε μόνο φίλοι και αγαπημένοι συνάδελφοι».





Πηγή: tvnea.blogspot.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More