Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Calliope: Υποβλήθηκε σε διπλή μαστεκτομή

Καλά στην υγεία της είναι η φωτογράφος Calliope μετά το σοβαρό χειρουργείο που είχε, την Παρασκευή (30/8).

 Η φωτογράφος υποβλήθηκε σε διπλή μαστεκτομή και μέσα από το λογαριασμό της στο Facebook έστειλε μήνυμα ελπίδας και σε άλλες γυναίκες που βρίσκονται στην ίδια θέση με εκείνη.
Η Calliope μιλώντας στην εφημερίδα Espresso, αναφέρθηκε στην πορεία της υγείας της και στην επέμβαση που έκανε.

"Η επέμβαση έγινε την Παρασκευή. Ήμουν στο χειρουργείο τέσσερις ώρες. Πήγαν όλα καλά, έγινε ότι έπρεπε να γίνει. Άμα τα προλάβεις όλα στην αρχή είσαι ok. Αισθάνομαι πολύ καλά, κάθε χρόνο κάνω τις εξετάσεις. Έχω επιστρέψει στο σπίτι. Δεν φοβήθηκα ούτε μία στιγμή στο χειρουργείο. Η γενναιότητα είναι μεγάλη αρετή, την τιμώ και μου αρέσει. Έχω τον αρχάγγελο Μιχαήλ και με προστατεύει. Δεν είμαι καθόλου φοβιτσιάρα", εξήγησε.


Η φωτογράφος εξήγησε επίσης και το λόγο που την έκανε να μιλήσει ανοιχτά για την εξωσωματική γονιμοποίηση που έκανε για να αποκτήσει παιδιά.

"Μιλάω ανοιχτά γιατί θέλω να βοηθήσω και άλλες γυναίκες, να τις ενθαρρύνω, να τις ενδυναμώσω. Αν υπάρχει πίστη και δύναμη όλα γίνονται. Έκανα δίδυμα κοριτσάκια σε αρκετά μεγάλη ηλικία με εξωσωματική στην Ελλάδα και γεννήθηκαν υγιέστατα και χαριτωμένα. “Μην τα παρατάς ποτέ” είναι το μότο μου. Για ένα θετικό αποτέλεσμα χρειάζεται πίστη και προσευχή", κατέληξε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More