Καθώς η μισή επιτυχία μιας εταιρείας βασίζεται στο όνομα, ο Νάιτ ζητά από τους υπαλλήλους του, να γράψουν την πρότασή τους σε ένα χαρτί και να το ρίξουν σε ένα καπέλο.
Ο ιδρυτής της NΙΚΕ, Φιλ Νάιτ
Τελικά επιλέγεται το NIKE, από την αρχαία Ελληνίδα θεά Νίκη. Ο μάλλον αρχαιολάτρης υπάλληλος που το πρότεινε, ισχυρίστηκε πως είδε τη θεά στο όνειρό του! Το επόμενο βήμα ήταν η σχεδίαση του λογοτύπου, εμπνευσμένο φυσικά από το όνομα. Η σχεδιάστρια Κάρολιν Ντέιβιντσον δημιούργησε ένα αφαιρετικό φτερό, που παραπέμπει στο διάσημο άγαλμα της Νίκης της Σαμοθράκης. Ο Νάιτ δεν ενθουσιάστηκε ιδιαίτερα, αλλά βιαζόταν. Ενέκρινε λοιπόν το σχέδιο και κατέβαλε στην Ντέιβιντσον την πενιχρή αμοιβή των 35 δολαρίων. Ένδεκα μόλις χρόνια αργότερα, η ΝΙΚΕ, με λογότυπο το φτερό της Νίκης, «πέταξε» στην κορυφή των πωλήσεων παγκοσμίως, εκτοπίζοντας τη γερμανική ADIDAS.
Το χρυσό δαχτυλίδι στο σχήμα του λογότυπου της ΝΙΚΕ, που χάρισε ο Φιλ Νάιτ στην Κάρολιν Ντέιβιντσον
Πηγή: Μηχανή του Χρόνου
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου